The W
Views: 98489564
Main | FAQ | Search: Y! / G | Calendar | Color chart | Log in for more!
28.8.14 0827
The W - Movies & TV - My new favorite music video-slash-fast food advertisement
This thread has 15 referrals leading to it
Register and log in to post!
Thread rated: 6.45
Pages: 1
(2605 newer) Next thread | Previous thread
User
Post (7 total)
Alessandro
Lap cheong








Since: 2.1.02
From: Worcester MA

Since last post: 27 days
Last activity: 9 days
#1 Posted on | Instant Rating: 5.55
Enjoy Burger King's newest (controversial?) TV ad campaign, meant to promote the new line of SpongeBob Squarepants toys included with their kids' meals (clubbk.com):



I like square butts and I cannot lie
Squid and sea-star can't deny
When a sponge walks in, four corners in his pants
Like he got phone book implants

The crowd shouts,
All the ladies stare,
"Dang those pants are square!"

Swimming through the seaweed tangles
Is a butt with sharp right angles

Now SpongeBob, I wanna get witch-ya
'Cuz you're makin' me rich-ah!

Underwater, we keep it grungy
'Cuz everybody knows that he's so spongey!

Ooh, Rumple-sponge-kin!
You dance but your hips don't bend

So groove it,
And move it,
If ya got caboose
Then prove it!

SpongeBob is dancin',
And Squidward is glancin'
He's hating! Wet!
Got Spongebob runnin' his set!

I'm tired'a all these chairs,
They don't accommodate these squares!
Take the average box-butt and tell him that
You gotta have square back!

Mr. Krabs!
Yeah!
Patrick!
Yeah!
Has SpongeBob got the butt?
Oh yeah!
Tell him to shake it!
Shake it!
Shake it!
Shake it!
Shake that cubicle butt!
SpongeBob got back!

Naw dude, I said "cubicle", not "booty-ful." Don't fret ... Yeah baby, when it comes to sea life, curves ain't got nuthin' to do with Bob's selection. "2 x 2 x 2" square trousers, working that black belt, lookin' like dotted lines. That's how SpongeBob likes to rock dem threads, baby.

A word to the DC sponges who wanna get widdit
And watch SpongeBob kick it
I gotta be straight when I say
You gotta scrub til the break of dawn!

Bob got it going on
Been known to rock him a thong!
Dem round butts won't admit it
But they'd wear that gear if they could fit it!

You can draw his body on paper
His waistline really don't taper
Your girlfriend wants to squeeze him
Wanna push his pores and tease him

But SpongeBob ain't gonna have too much of that squeezin'
You other sponges don't want none
Unless you rock square buns!

To the new sponges in the magazines
You ain't it, Miss Thing!
We rock dem cubes,
Gals and dudes
I put it down at the Goo Lagoon!

Some other box butts get jealous
At the moves that come from square fellas
See Bob and they wanna get 'em
But Sandy Cheeks won't let 'em

If you happen to wander on land
And you wanna be a square-butt fan
Just drive the crew by the Burger King
And give that sponge a ring!

SpongeBob got back, yeah!


I dunno, I guess there's just something about inappropriate Sir Mix-A-Lot commercials with me ...



Parquet Wishes and Leprechaun Dreams
FALCONNNN PAWNCH!!!


Promote this thread!
MUTigermask
Boudin rouge








Since: 8.10.03
From: Columbia MO

Since last post: 419 days
Last activity: 5 hours
#2 Posted on | Instant Rating: 6.14
I think Alessandro should be banned.

I like Spongebob, and have a daughter who likes Spongebob. But I hate the King. This commercial is an atrocity.
Zeruel
Thirty Millionth Hit
Moderator








Since: 2.1.02
From: The Silver Spring in the Land of Mary.

Since last post: 1 day
Last activity: 1 day
#3 Posted on | Instant Rating: 4.05
    Originally posted by MUTigermask


    I like Spongebob, and have a daughter who likes Spongebob. But I hate the King. This commercial is an atrocity.


Comedy Central and Adult Swim have been playing it alot, I think I saw it four or five times last night.



-- 2006 Time magazine Person of the Year --

"I remember meeting a mother of a child who was abducted by the North Koreans right here in the Oval Office."
George W. Bush - June 26, 2008, during a Rose Garden news briefing.
Lise
Mrs. Guru








Since: 11.12.01

Since last post: 363 days
Last activity: 30 days
#4 Posted on | Instant Rating: 8.64
I'm pretty sure this ad (especially with when and where it airs) is aimed at the teenaged and older fans of Spongebob and not the child aged fans of Spongebob.

If it airs in the afternoon on the Disney Channel, I'd be upset... airing on Adult Swim and Comedy Central it is pretty funny.

I am "eh" on the King, and not a fan of Spongebob, so there you go.

odessasteps
Scrapple








Since: 2.1.02
From: MD, USA

Since last post: 71 days
Last activity: 38 days
#5 Posted on | Instant Rating: 7.30

I have a friend who declared yesterday that she would go as a "square butt" for Hallowe'en this year.



Mark Coale
Odessa Steps Magazine
The Affirmation, Baby Blog
MUTigermask
Boudin rouge








Since: 8.10.03
From: Columbia MO

Since last post: 419 days
Last activity: 5 hours
#6 Posted on | Instant Rating: 6.14
    Originally posted by Lise
    I'm pretty sure this ad (especially with when and where it airs) is aimed at the teenaged and older fans of Spongebob and not the child aged fans of Spongebob.

    If it airs in the afternoon on the Disney Channel, I'd be upset... airing on Adult Swim and Comedy Central it is pretty funny.

    I am "eh" on the King, and not a fan of Spongebob, so there you go.




I'm pretty sure we saw it on Nickelodeon in the daytime. And I'm an older fan and I hate it.
Greymarch
Boerewors








Since: 24.2.03
From: Toronto, Canada

Since last post: 8 days
Last activity: 10 hours
#7 Posted on
The Burger King can do no wrong.
Thread rated: 6.45
Pages: 1
Thread ahead: 5 x 12 - Dead is Dead
Next thread: The Unusuals 1x1: "Pilot"
Previous thread: "Kings" shuttled off to Saturdays to (presumably) die
(2605 newer) Next thread | Previous thread
Don't know how many of y'all watch Shark Tank, but the previews for next Friday's episode showed DDP as one of the candidates. Guess he's looking for an investor, or more likely free publicity, for his yoga program.
- Shem the Penman, DDP Swims with Sharks (2014)
The W - Movies & TV - My new favorite music video-slash-fast food advertisementRegister and log in to post!

The W™ message board

ZimBoard
©2001-2014 Brothers Zim

This old hunk of junk rendered your page in 0.174 seconds.