The W
Views: 100798405
Main | FAQ | Search: Y! / G | Calendar | Color chart | Log in for more!
24.11.14 0643
The W - Pro Wrestling - Capt. Lou Albano
This thread has 41 referrals leading to it
Register and log in to post!
Pages: 1(8958 newer) Next thread | Previous thread
User
Post (7 total)
JST
Toulouse








Since: 20.1.02
From: Quebec City, CAN

Since last post: 83 days
Last activity: 8 hours
#1 Posted on
I've just checked out Wrestlemanias I & II, most likely Wendi Richter's title win and the tag title change and WHAT THE HELL is that hanging off of Lou's face?!



Promote this thread!
Nag
Landjager








Since: 10.1.03
From: Enter your city here

Since last post: 2209 days
Last activity: 264 days
Y!:
#2 Posted on
LOL, he had a earring type peircing on his cheek, to which he used to hang rubberbands. Waaaay ahead of his time!





I finally found the loooooove of a lifetime
jwrestle
Lap cheong








Since: 4.4.03
From: Nitro WV

Since last post: 199 days
Last activity: 7 hours
AIM:  
ICQ:  
Y!:
#3 Posted on
Since somebody actually opened this thread I can now ask a question that I though was stupid to start about the ole Capt. So here it goes...

How many of you out there in the wienerland remember the old Super Mario Brothers Super Show with him on it. I thought it was pretty cool for him to play Mario. I liked the cartoon better yet I thought it was an interesting show.



Hey look! My wiener is bigger than yours!
Banned Once! The independant thought alarm went off, knew to much about b*tching.
The Thrill
Banger








Since: 16.4.02
From: Green Bay, WI

Since last post: 221 days
Last activity: 67 days
#4 Posted on

"America may have some problems, but it's our home. Our team. And if you don't wanna root for your team...then you should get the hell out of the stadium. Go America." --Stan Marsh, South Park


    Originally posted by jwrestle
    How many of you out there in the wienerland remember the old Super Mario Brothers Super Show with him on it. I thought it was pretty cool for him to play Mario. I liked the cartoon better yet I thought it was an interesting show.


OH HELL YEAH! That show owned...too bad no old-school WWF guys ever did a run-in on Mario and Luigi. Plus, Friday's episodes were even better...Legend of Zelda cartoon episodes, baby!



Star wipe, and...we're out.
Thrillin' ain't easy.

.
.
THE THRILL
ACW-NWA Wisconsin Home Video Technical Director...& A2NWO 4 Life!

All-Star Championship Wrestling...now a proud member of the NWA!


ExtremeLuchador
Salami








Since: 8.6.02
From: La Arena del Treno

Since last post: 2433 days
Last activity: 1498 days
AIM:  
#5 Posted on
"Rowdy" Roddy Piper and Sgt. Slaughter made appearances on the show at least.



Triple H's Theme
----------------------

Time to flame the lame... time to flame the lame

It's all about the game, and how you play it
I hunger for control, That why I'm with Stephanie
It's all about the lame,and Vince has gotta pay me... I am the lame... you don't want to like me... I want control
I used to do Joanie... I am Kev's bitch... But people still hate me
I am the lame... and Zenk is going to flame me
Nag
Landjager








Since: 10.1.03
From: Enter your city here

Since last post: 2209 days
Last activity: 264 days
Y!:
#6 Posted on
Hell yeah, that show was the shit. After the first year they hired those slacker dudes, which brought the quality down alot. BTW, did Link ever kiss Zelda? I missed the final episode!





I finally found the loooooove of a lifetime
JALman
Boerewors








Since: 7.7.02
From: Almost there

Since last post: 115 days
Last activity: 4 hours
#7 Posted on
    Originally posted by Nag
    Hell yeah, that show was the shit. After the first year they hired those slacker dudes, which brought the quality down alot. BTW, did Link ever kiss Zelda? I missed the final episode!


The first year? Actually, I think the "Club Mario" skits aired on the second and last year that the old Super Mario cartoons aired. I also didn't like that Zelda 'toon on Fridays was "cancelled", so to speak. I hope my memory didn't fail me on this.

For me, the worst part about the skits w/Albano was that neither Mario brother could become "super."

Nota bene: and please let the board observe that Mr. JALman read Nag's post too fast...I gotta stop the trigger-happy urge to reply at three (or two, or four) in the morning when misreading someone's post. Sorry.

(edited by JALman on 12.6.03 0316)

(edited by JALman on 12.6.03 0321)
Pages: 1Thread ahead: Owen Hart: WWE conspiracy?
Next thread: Favorite web site? (WWE.Com poll)
Previous thread: Angle's shaved head.........
(8958 newer) Next thread | Previous thread
http://www.theoutsiderscotthall.com - Scott Hall video on the left Here's the radio show he was on: http://www.inyourheadonline.com/
- bradbice, Last Call with Scott Hall (2009)
The W - Pro Wrestling - Capt. Lou AlbanoRegister and log in to post!

The W™ message board

ZimBoard
©2001-2014 Brothers Zim

This old hunk of junk rendered your page in 0.384 seconds.